wtorek, 6 września 2016

Własna firma

Jednym z powodów mojej ostatniej nieobecności było założenie własnej firmy. Nie porzuciłam przy tym pracy "na etacie", więc moje dni wypełnione są po brzegi. Pierwsza rzecz po obiedzie to realizacja zamówień, blogowanie i fejsbuki schodzą na dalszy plan.
Koleżanki-rękodzielniczki, rozważałyście kiedyś taki krok?

***

A co robię w ramach swojej firmy? Ostatnio tworzę głównie metryczki dla dzieci z okazji narodzin czy chrzcin. Wszystkie do obejrzenia w moim sklepiku




20 komentarzy:

  1. Asiu trzymam kciuki! Powodzenia :-)
    No i brawo za odwagę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odwagi życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia, metryczki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też zycze powodzenia, metryczki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozważaliśmy? Asiu mam od miesiąca i drżę jak osika. Brawo ty!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za powodzenie !!! Do odważnych świat należy !!!
    Jeśli chodzi o mnie, miałam już kilka własnych firm i uważam to za najlepsze podjęte przeze mnie decyzje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na dwa etaty? Podziwiam - pracowita z Ciebie dziewczyna. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Własna firma to bardzo fajna sprawa i moim zdaniem jeśli mamy sprawdzony pomysł to warto jest go wdrażać. Ogólnie w firmach bardzo również przydają się systemy CRM https://www.connecto.pl/jak-dziala-system-crm/ które pomagają nam w wielu czynnościach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dobrą sprawę własna firma to jest fajna sprawa i to co mi się najbardziej podoba, że jest możliwość założenia jej w różnych formach. Bardzo spodobał mi się tekst https://edokumenty.info.pl/aktualnosci/porady/jak-wyglada-proces-zalozenia-spolki i teraz już dokładnie wiem jak wygląda proces założenia spółki. Chyba się właśnie na taką formę zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Własna firma to na pewno przyjemność, ale również jest to wielka odpowiedzialność. Zresztą jak czytałem niedawno na stronie https://pracabezszefa.pl/jaki-vat-obowiazuje-w-szwecji to podatek VAT w Szwecji nie ma już przede mną żadnych tajemnic.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie posiadanie własnej firmy jest niezwykle ważne i muszę przyznać, że ja również się na nią zdecydowałam. Również każdemu mogę polecić korzystanie z systemu DMS https://www.connecto.pl/system-dms-connecto/ który moim zdaniem sprawdza się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje założenia własnej firmy, a czy to może jest franczyza czy coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ważną rolę w każdej firmie odgrywają liderzy. Aby być skutecznym liderem, trzeba posiadać odpowiednie umiejętności. Po dodatkowe informacje odsyłam na blog wymieniony pod adresem https://www.impactinternational.com/pl/impact-polska . Znaleźć tu można kluczową wiedzę w temacie rozwoju

    OdpowiedzUsuń
  18. Prowadząc firmę, należy wziąć pod uwagę cechy swojego personelu. Aby zidentyfikować te cechy, można skorzystać z przydatnego narzędzia, jakim jest analiza indywidualna https://extended.tools/extended-disc-analiza-indywidualna/. Ocena ta bada różne wzorce zachowań i style komunikacji.

    OdpowiedzUsuń