poniedziałek, 31 marca 2014

Nutki

W marcu Art-Piaskownica obchodzi swoje urodziny i cały czas możecie przyłączyć się do zabawy - zarówno do wyzwań, jak i wielkiego candy. Świętowanie nie kończy się wraz z tym miesiącem, ale trwa jeszcze w kwietniu!

Ostatnie wyzwanie, pod znakiem konkretnych kolorów, też potraktowałam muzycznie. Mobil, zawieszka, dyndadełko - jakkolwiek je nazwać, składa się z nutek, zawieszonych na bawełnianym sznurku. Najtrudniejszy był oczywiście klucz wiolinowy, ale jakoś się udało :)


Zapraszam do udziału w wyzwaniu:

http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/03/kolory-maryszy-edycja-muzyczno.html

Udanego poniedziałku - wejdźcie w nowy tydzień tanecznym krokiem :)

12 komentarzy:

  1. Jako skrzywiona zawodowo muzyczka jestem zachwycona :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory bardzo zachęcające do zabawy. Już pierwszą pracę z okazji rocznicy Art Piaskownicy wykonałam. Mam już na oku następne;) Nutki wyszły bardzo energetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka jest super. Dzieki za info o zabawie, chętnie coć przygotuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, uwielbiam wszystko co nutkowe i muzyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, bardzo ciekawy pomysł, a klucz wiolinowy nawet z papieru ciężko wyciąć, mimo wielu lat chodzenia do szkoły muzycznej, więc podziwiam :))
    Piosenka "Dumb ways to die" zawsze makabrycznie poprawia mi humor, nie wiem czy mam się cieszyć, czy bać..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale klucz wiolinowy wyszedł pięknie i kolorek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :) Aż mam ochotę sięgnąć po filc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te nutki, i jakie ciekawe żywe kolorki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To 'dyndadełko' od razu wpadło mi w oko:) Super jest! Kolory i muzyka :)
    Klucz wiolinowy to wogle osobny zachwyt.
    Wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kapitalny pomysł :D fantastyczne dyndadełko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego jeszcze nie było :) Nutki i klucz wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń